Research Interest
Академиялық жазу педагогикасы, Интернетке негізделген ақпараттық сауаттылық, Жазу орталығын дамыту
Деннис Балинт тегі Феникстен, Аризона штатынан (АҚШ) шыққан. Адамдардың тілдерді үйрену арқылы қарым-қатынас жасауды үйренуінен шабыт алып, ол ағылшын тілін екінші тіл және E.D. ретінде оқыту бойынша Temple университетінің тіл өнері мамандығы бойынша М.А. дәрежесін алды. Ол АҚШ-та, Жапонияда және Біріккен Араб Әмірліктерінде сабақ берді. Соңғы жылдары оның нұсқауы ағылшын композициясына, әсіресе инженер студенттерге бағытталған.
Balint, D. (2017). Making connections in Technical Writing: Linking information gathering and professional correspondence writing for engineering students. 2017 EDULEARN Conference Proceedings. IATED.
Balint, D. (2016). Supporting information literacy development of engineering students in research-based composition courses. 2016 IEEE Global Engineering Education Conference (EDUCON) Proceedings. IEEE. Pp. 802 – 807.
Balint, D. M. (2009). Factors affecting learner satisfaction in EFL program evaluation. (Published Doctoral Dissertation) UMI.
Balint, D. M. (2005). Investigating students’ perceived language needs for curriculum review. Journal of Pan-Pacific Association of Applied Linguistics, 9(1). Pp. 19 – 36.
Balint, M. (2005). Developing supportive language learner communities in a university EAP program. On JALT- Language Learning for Life Conference Proceedings. Tokyo: The Japan Association for Language Teaching. Pp. 569 – 587.
WSC 150 – Rhetoric and Composition
WSC 210 – Technical and Professional Writing
MSC 610 – Technical Writing (for Graduate Students)