Research Interest
Платонның сократтық диалогтары, Сократтық этика, Аристотель этикасы, ізгілік этикасы.
Мен Амхерст, Массачусетс Университетінде 2020 жылдың көктемінде «Сократтық тақуалық, өзара қарым-қатынас және Платонның эвфифрасының соңғы Эленхосы» тақырыбында докторлық диссертациямды қорғадым. Жобаны Амхерст колледжінің оқутышылары Ванесса де Харвен (кафедра меңгерушісі), Мелисса Мюллер, Эрнесто Гарсия және Джил Гентцлер басқарды. Назарбаев университетіне келгенге дейін мен Хартфорд университетінде сабақ бердім. Менің педагогикаға деген қызығушылығым және философияға көпшіліктің қол жетімділігін арттыруға деген құлшынысым мені академиядан кетіп, Коннектикут штатындағы Виндзордағы интернат-мектеп Loomis Chaffee мектебінде орта мектеп философиясынан сабақ беруге итермеледі.
Мен ежелгі философияға, әсіресе Платонға маманданғаныма қарамастан, менің философиялық қызығушылығыма мыналар кіреді: ежелгі скептицизм, Юм, Пирс, этикалық әр түрлі тақырыптар, мысалы, моральдық интернализм және моральдық спектализм, гносеология, философиялық педагогика, философия мен философиялық білімнің қоғамдық дискурсқа әсері.
This paper argues that the end of Plato’s Euthyphro has been serially misinterpreted, and offers a new reading that allows us to see greater doctrinal unity in the dialogue as a whole.
This paper argues that traditional accounts of Socratic piety based on Euthyphro miss an important element: Socratic piety is not only an antidote to Euthyphro’s voluntarism, but to Euthyphro’s degraded understanding of reciprocal giving. At the heart of Socratic piety is Socratic reciprocity, a virtue that entails that we aid one another in a collective quest for self-improvement through rational inquiry.
This paper argues that traditional acts of commemoration invite imprecise moral evaluation because they obscure the distinction between what is praiseworthy in an agent and what is not. I argue that there are more fitting ways to express esteem for a meritorious act than traditional forms of honor, ways that are more directly connected to the virtues or excellences the act instantiates.
PHIL 210 Introduction to Ethics