Research Interest
Профессордың ғылыми еңбектері 13-тен астам елдегі 38-ден астам рецензияланған журналдарда және мұғалімдердің басылымдарында мотивация, халықаралық тіл ретінде ағылшын тілі, материалдарды жазу және құру, тәжірибе қоғамдастықтары, сөздік қорларын жинақтау және өмірге коучинг сияқты тақырыптарда жарияланған.
Джейн Холкер АҚШ-та, Қытайда, Руандада, Малиде, Жапонияда, Кореяда, БАЭ, Катарда және Үндістанда АҚШ Мемлекеттік департаментінің ағылшын тілі бойынша стипендиаты болған жерде сабақ берді. Ол сонымен қатар АҚШ Мемлекеттік департаментінің Египеттегі, Омандағы және Бахрейндегі мамандандырылған бағдарламасы бойынша оқуды жеңілдеткен. Джейн конференцияларда және мұғалімдердің басылымдарында әріптестері арасында сәтті тәсілдер мен оқыту тәсілдерін алмасуға ат салысады. Профессор көптеген халықаралық конференцияларда баяндама жасады және оның еңбектері халықаралық деңгейде жарияланды. Ол 1992 жылдан бастап жыл сайын TESOL Халықаралық қауымдастық конвенциясына қатысады.
Hoelker, J. (2018). “Single-sex and mixed-sex classrooms”, in The TESOL Encyclopedia of English Language Teaching,
First Edition. Edited by John I. Liontas (Project Editor: Margo DelliCarpini; Volume Editor: Ali Chehadeh). Hoboken, USA: John Wiley & Sons, Inc. (Available on www.academia.edu).
Hoelker, J. (2015). Motivation, the most challenging issue today. TESOL International Association English as a Foreign Language Interest Section Newsletter, October.
Hoelker, J., Matsuda, A., Sykes, J., & Kleckova, G. (2014). Teaching English as an international language: Implications and challenges. TESOL International Association English as a Foreign Language Interest Section Newsletter, July.
Hoelker, J., Hull, T., Nimmannit, S., Janjua, N. & Shrestha, P. (2014). Harmonizing ESP practice in EFL contexts through curricular innovation. TESOL International Association English as a Foreign Language Interest Section Newsletter, March.
Hoelker, J., Sykes, C. J., Meehan, A., Zemach, D. & Vasquez, R. (2013). Creating materials: Go global or go local. TESOL International English as a Foreign Language Interest Section Newsletter, March.
Hoelker, J. (2011). We learn in community: A methodology of partnership. American University of Cairo Journal, Special Edition Nile TESOL International Conference. (Available on www.academia.edu).
Hoelker, J. , Graves, K., Eslami, Z., Nimmanit, S., Dimova, S., Orlando, R., & Wiehl, A. (2011). Reshaping curriculum for the 21st century. TESOL International Association English as a Foreign Language Interest Section Newsletter, 10 (1).
Hoelker, J. (2010). Plagiarism or new pathways in L2 writing. TESOL International Association Applied Linguistics Interest Section Newsletter, 30 (2). (Available on www.academia.edu).
Hoelker, J. (2010). Story telling activities scaffold academic writing. TESOL Arabia Perspectives, 17 (2).
Hoelker, J., Canagarajah, S., Stevens, V. & Nishino, T. (2010). Global and local perspectives: Evolving communities of practice in EFL. TESOL International English as a Foreign Language Interest Section Newsletter, 9 (1).
Hoelker, J. (2008, Spring). Books cross borders: Practical classroom activities. The SPELT Journal. (Available on www.academia.edu).
Hoelker, J. & Hashi, A. (2006). Successful student writers from the Gulf. Proceedings of 2005 English Australia Conference. (Available on www.academia.edu).
Hoelker, J., & Hashi, A. (2005). Case analysis. In J.C. Richards & T.S.C. Farrell (Eds.). Professional development for language teachers: Strategies for teacher learning (pp. 126-142). New York: Cambridge University Press.
SHSS 150: Rhetoric and Composition
COMM 202: Introduction to Public Speaking